جمهوری اسلامی ایران

سازمان صنعت، معدن و تجارت

استان البرز

city
   
 
    • بنگاه های موفق باید به مردم معرفی شوند

      رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان:

      بنگاه های موفق باید به مردم معرفی شوند

      بنگاه های موفق باید به مردم معرفی شوند

      رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان گفت: افزایش اعتماد در ترغیب مصرف کنندگان به تولید داخلی، افزایش رقابت، توسعه فرهنگ مشتری مداری، توجه به مسئولیت های اجتماعی، سازگاری با محیط زیست، رعایت ضوابط تولید کالا، مدیریت رسیدگی به شکایات و مدیریت مشتری مداری و همچنین نداشتن پرونده تخلفات در تعزیرات از جمله مواردی بوده که در تعیین شرکت های برتر به آن توجه شده است.

      به گزارش روابط عمومی سازمان، سیدمحمود نوابی در چهارمین همایش اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت معدن تجارت البرز گفت:  ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده در ۱۰ ماهه سال ۹۵ نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۱۱برابری داشته است.

      وی افزود: بنگاه های موفق باید به مردم معرفی شوند و در صورتی که مردم بر انتخاب ما در معرفی تولیدکنندگان برتر صحه بگذارند، بدین معنا است که انتخاب ما درست بوده است.

      معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: به همین منظور ملاک های ارزیابی را سخت تر کرده ایم و در سطح مطالبات را در حوزه متقاضیان ۲۲برابر و در حوزه منتخبین ۲۰برابر افزایش داده ایم.

      وی افزود: زمان ارایه صرف خدمات پس از فروش گذشته است، بلکه امروز دیگر زمان خدمات قبل، حین و پس از فروش است، چرا که دیگر مصرف کننده مصرف شونده نیست.

      سید محمود نوابی خاطرنشان کرد: در صورتی که علایق مصرف کننده توسط تولیدکنندگان رعایت نشود دیگر مصرف کنندگان دلیلی برای خرید و مصرف آن کالا و خدمات را ندارند. 

      رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان افزود: یکی از مواردی که امروز برای خدمات رسانی بیشتر به مصرف کنندگان اضافه کرده ایم، پرداخت خسارت احتمالی است زیرا که باید اعتماد مصرف کننده جلب شود.

      وی افزود: افزایش اعتماد در ترغیب مصرف کنندگان به تولید داخلی، افزایش رقابت، توسعه فرهنگ مشتری مداری، توجه به مسئولیت های اجتماعی، سازگاری با محیط زیست، رعایت ضوابط تولید کالا، مدیریت رسیدگی به شکایات و مدیریت مشتری مداری و همچنین نداشتن پرونده تخلفات در تعزیرات از جمله مواردی بوده که در تعیین شرکت های برتر به آن توجه شده است.

      نوابی با تاکید بر اجرای ماده شش قانون حمایت از مصرف کنندگان از سوی وزارت کشور و استانداری ها گفت: این قانون که به سال 88 برمی گردد مورد غفلت قرار گرفته بود که دولت یازدهم برای اجرای آن اهتمام دارد.

      وی ادامه داد: بر این اساس وزارت کشور و استانداری ها با همت و کار مضاعف، تمامی دستگاه های اجرایی به جز بنگاه های اقتصادی را سالانه ارزیابی و نتیجه را به مردم عرضه کنند تا مشخص شود کدام دستگاه بیشتر در اختیار جامعه است زیرا مردم پشتوانه ای برای توسعه پایدار هستند.
       

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
مجموع بازدیدها : 2,989,324
تعداد بازدید امروز : 1,166
آخرین به روزرسانی : 16:28  1398/02/31